經歷過一些風雨和困擾後,我還是決定要勇往直前,朝既定的目標邁進,



雖然曾經迷惘,曾經眷戀溫暖和安逸,但是我在一切歸於平靜後,終於



看清自己未來的路,也知道自己追求夢想的心從來沒有改變...



我知道自己是個容易三心二意的人,也知道有時候自制力不太足夠,但是



現在,我覺得自己比從前更有勇氣,更有決心,或許是最近發生的事情的一些教訓



和學到的東西吧...



既然已經決定了,就應該付諸實行,我會帶著大家的祝福和自己對自己的期許,



踏上異鄉奮鬥的路



我的朋友們,謝謝你們,讓我敢相信我手上的地圖是對的,讓我知道,我仍然有



勇氣,去實現自己想要的人生



--追求夢想的心,不能改變



Thank you for saying so many things to me, thank you for



sharing so many thoughts with me. You give me the courge;



you give me the direction, to pursue my ultimate dream.



It's my friends that teach me how to fly,where to fly, and



the time to fly.



Thank you to those who've been taking care of me.



I've finally find out the answer I previously asked myself.



I've finally know the true color of myself.



And now, it's time to believe the truth.
arrow
arrow
    全站熱搜

    maegsirien 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()